07 juni 2011

Svalkande dopp i havsbandet!

Nog är det klokt att tveka en smula då vatten endast mäter + 15 grader...
Men...det är en väldigt fin pinne...
Jippi!!!
Bäst att hålla pinnen rätt i mun...
Det räcker nu, matte...
Jag sa...att DET RÄCKER nu, matte...bort med kameran...
Jag kan faktiskt också hämta pinnar...fast det är kallt...
Ond bråd död i skärgårdsidyllen...
Liknar närapå ett konstverk...
Kan slutligen meddela att även "matten" bakom kameran, badade denna heta dag...lite kyligt, men skönt!
VÄLKOMMEN SOMMAR!

Allt gott till Er alla därute i landet!

5 kommentarer:

Bea sa...

Hej vännen!
Så skönt med ett svalkande dopp för vovven och säkert för dig också!

Underbart med sommarvärmen!

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
Kram /Bea

Wilda Och Marie sa...

Åh vilka underbara sommarbilder och vovven så otroligt charmig när hon simmar och nästan liksom blundar sig fram..♥

Maria sa...

Ja, det var riktigt skönt...fast lite kallt...men skönt... ;) Ja, min älskade Alice njuter varje simtag och snart när det blir simvänliga temperaturer även för mig så simmar vi tillsammans! :)

Kramar till Er från mig! :)

*jeanette* sa...

härliga bilder. Själv är jag en riktig badkruka. :)

Kyllikki sa...

Riktigt härliga bilder!
/Kyllikki