07 juni 2011

Oj en sån vecka...

Veckan som gått har verkligen haft ett gediget innehåll i sin ränsel och jag går nu in i denna med en mycket god energi i mina inre rum...
Tisdagen inledde med en morgonstund på hotellet, tätt följt av healing och mot kvällningen bar det av mot Norrtälje för att lyssna på och samtidigt uppleva mannen som genom sin obeskrivbara lek med ord skapat sig ett mytomspunnet rykte. ABF presenterade ett extraordinärt författarmöte med Björn Ranelid som gav ett tämligen rikt inspirerande intryck på undertecknad.


Två stora män...blev tagen av såväl den kände som den mindre kände mannen på bilden.

Cool bil :)

"Simply the best"
 Onsdag och torsdag drog jag igång min lilla sommarhandel med mycket gott resultat! :)
Fint besök från Stockholm/Boden fick vi också och som sedermera stannade hela helgen.

Fredagen inleddes med jobb på hotellet :) Och sen sommarens största begivenhet (så här långt), konsert med The Ark i Uppsala tillsammans med några av jordens finaste ungdomar, Linnéa, Tobias och Sara!
Vilken kväll vi hade och vilken konsert vi fick uppleva! Saknar ord...

 Öppningsnumret och succen var redan ett faktum! Tack The Ark för allt Ni givit under Er makalösa karriär!

 Här laddar vi för kvällens konsert! :)

 På lördagen packade vi lyxpick-nick och for ut till havet!
Sol, ljumma vindar och kylslagna dopp!

 Blåbär, björnbär, skivat äpple, banan, brieost och en jättemarschmallow fick utgöra vår brunch denna dag! :)
Hur gått det var??? Prova själva, det var en megahit! ;)

Söndagen blev en dag för återhämtning och sen var det dags för Nationaldag som firades i lugn och ro i vår makalöst vackra svenska natur!

Nu återstår att se vad denna veckan har att erbjuda! :)
Allt gott!

1 kommentar:

Anna Hedström sa...

hej maria<3 håller med dig till fullo...om det stora i det lilla...du vet nog att jag verkligen förstår vad du menar...det är underbart och ger en sådan inre lycka<3 som sagt..DET är livet<3 det gäller bara att "se"...... jag är lite nyfiken..sommarhandel? driver du en sådan? hihi å jag gillar din kommentar på utedasset dä,hehe. :-) varm kram om dig kära du