07 januari 2010

Tillbakablickar...

...är inte alltid av ondo. Trots min sviktande hälsa den gångna året kan jag se tillbaka på en fantastiskt skön sommar tillsammans med mina tjejer!
I dagar som dessa behövs tillbakablickar för att förmå se framåt...bortom bister vinter väntar ju ännu en vår, ännu en sommar...
Under tiden njuter jag av det här...
Svanpappan en ljummen kväll i juli
Alice på spaning
Redo för snorkling
Kvällsdopp på Singö
Smmmmultronstrå...
Snön virvlar nu åter utanför mina fönster efter ett par dygn med riktigt låga temperaturer. När dagsljuset vågat sig fram en smula ska jag ta Alice på en långpromenad....imorgon väntar arbetet igen efter några dagars ledighet i kombination med sjukhusvistelse. Men först...en kopp rött te och lite meditation.
Ha en riktigt skön dag, alla Ni därute! :)

1 kommentar:

Elsa Rensfeldt sa...

Ja du med Maria! Härliga bilder-snart är vi där!!md blommor och bär och skönt sommarliv: Vi måste börj njuta redan nu:) trots att det som här just nu är 30 grader kallt:)