09 juli 2010

Storslagna möten & badnymfer

En helt oslagbar dag vid havet har nått sitt slut och ytterligare några fagra stunder har lagts till i minnets skafferi. Idag fick min lilla flock ett trivsamt tillskott iform av min kära mor som tillsammans med oss ville njuta sommarens ljuvliga fröjder. För, mina vänner, att få spendera tid med dem man håller allra kärast, i en natur som är alldeles betagande, det är då livet är som bäst.
Min mor på flyt
Min fantastiska dotter Och så...det stora mötet för dagen...en havsörn!
Och igen...

Den som gapar efter mycket...

Nu intar vi vår sköna balkong som fullkomligt badar i härligt strålande kvällssol! Lilla mamman får sig ett glas vitt och dottern fredagsmys! :)

Önskar Er alla en skön fredagskväll och helg!

2 kommentarer:

Elsa Rensfeldt sa...

Njuuut vidare!!!


Hälsningar Elsa!!

Maria sa...

Tack, det gör viiiii! :) Ha det gott du med, Elsa!
/Maria